Kondycja fizyczna polskiej młodzieży pozostawia wiele do życzenia, a efekty tego obserwowaliśmy niestety na olimpiadzie w Paryżu. Nasz poziom aktywności zaliczany jest do najniższych w Europie, za nami są tylko Portugalczycy i Grecy. Nie zamierzamy tu analizować przyczyn tego stanu rzeczy, bo to temat rzeka, ale z pewnością jedną z nich jest ograniczony dostęp do infrastruktury sportowej. Na szczęście są w kraju ludzie, którzy sami będąc pasjonatami sportu realizują misję jego popularyzacji i mają udział w organizowaniu warunków do jego uprawiania, zwłaszcza przez mniejszych i większych milusińskich.

Wśród fanów sportu aktywnie upowszechniających ideę jego masowości wyróżnia się zespół pracowników firmy znanej na rynku pod marką RomiSport. Oficjalnie to „ROMI Roman Jankowski” z podwarszawskiego Karpina, znany producent sprzętu sportowego i wyposażenia boisk działający na rynku od ponad 12 lat. W ofercie są m.in. artykuły do siatkówki, piłki nożnej, koszykówki, tenisa ziemnego, badmintona, piłki ręcznej. Są produkty przeznaczone do gier profesjonalnych jak i rekreacyjnych. Firma zajmuje się również kompleksowym wyposażaniem boisk sportowych.

Firma ROMI dała się poznać jako rzetelny dostawca w wyposażaniu „Orlików” w sprzęt sportowy – produkty pod marką RomiSport od ponad 10 lat trafiają do gmin, szkół i klubów sportowych w Polsce, a także i zagranicą.  Dużą wagę przywiązuje się do jakości wyrobów oraz ich bezpieczeństwa. Większość produktów do gry profesjonalnej posiada „Certyfikat Bezpieczeństwa” wydany przez Instytut Sportu.

Dynamiczny rozwój sportowego biznesu wymaga inwestycji. ROMI zamierza zrealizować swoje plany w ramach programu Polska Strefa Inwestycji, co przysporzy korzyści poprzez ulgi podatkowe. Mieliśmy przyjemność pomagać Firmie w aplikowaniu do tego programu do Łódzkiej SSE – był to nasz 102 projekt w tym programie, który jest jednym z nielicznych instrumentów wsparcia przedsiębiorców upatrujących szans na rozwój poprzez inwestycje. Brawo, ROMI, gramy do tej samej bramki!